خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

سید عبد الله موسوی در  حاشیه افتتاح استخر ذخیره آب شهید آباد در گفتگو با خبر نگار  آوج نیوز با اشاره به وضعیت  آب های سطحی در شهرستان آوج بیان کرد:میزان بارندگی در شهرستان آوج 2/5 برابر میانگین  استان می باشد که  به علت نبود استخرهای ذخیره آب ، مقدار بهره برداری از این آب ها بسیار کم می باشد  در این راستا اولین پیشنهادی که در زمینه کشاورزی ارائه و مورد  قبول واقع شد ایجاد استخر های چند منظوره بود تا از هدر رفت این آب ها جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد استخرهای به تصویب رسیده  برای ساخت 130 عدد می باشد  گفت: با ساخت این استخرها که در سطح شهرستان به انجام خواهد رسید 17 میلیون متر مکعب آب ذخیره سازی می شود که  موارد استفاده آن در زمینه  پرورش ماهی و کشاورزی خواهد بود.

موسوی  در ادامه  به وضعیت  استقرار ادارات در شهرستان آوج  اشاره کرد و اظهار کرد: اکثریت ادارات در شهرستان استقرار پیدا کرده اند  در این زمینه   اداره های بیمه تامین اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی ،  ارشاد اسلامی  و اوقاف و امور خیریه  نیز مجوز آن ها برای استقرار شدن صادر گردیده است و در حال گذراندن مراحل اداری است تا شاهد استقرار کامل این ادارات باشیم.

فرماندار  آوج با اشاره به اینکه بیش از 600 نقطه  ثبت شده از لحاظ آثار مذهبی و تاریخی در شهرستان داریم عنوان کرد:به علت دور بودن از مرکز استان بخش گردشگری  مغفول مانده است که امیدواریم نگاه ویژه مسئولین  برطرف کننده این موضوع باشد.

فرماندار آوج در پایان خاطر نشان کرد:  دعوت می کنیم  از افرادی که دارای طرح های مناسبی در زمینه کشاورزی  هستند  برای انجام طرح های خود  به اداره جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند و از تسهیلات لازم برای انجام پروژه های خود استفاده کنند.

 


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 4 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی