خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبد الله موسوی در گفتگو با خبرنگار آوج نیوزبا تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات  ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا  بیان کرد: وظیفه امروز آحاد  ملت در کشور این است که به شعار سال مقام معظم رهبری  که همان « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » است جامعه عمل بپوشانند.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان مبنی بر  عدم حضور  مردم در انتخابات  اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات  توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد در این راستا مردم ایران اسلامی همانند دوره های گذشته  نشان خواهند داد که همواره پشت سر ولایت فقیه و آرمان های والای انفلاب ایستاده اند.

موسوی پیرامون  اینکه  تعداد کل داوطلبین ثبت نام  کننده در سطح شهرستان آوج ۵۳۳ نفر بوده است گفت: از میان داوطلبین در دو بخش  آوج و آبگرم  به ترتیب ۲۹۸  و ۱۸۶  نفر  در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا   ثبت نام  کرده اند که امیدواریم  شاهد رقابت سالم  توام با حضور حداکثری  مردم باشیم در این زمینه درخواست داریم که  مردم  با شور و شعور هر بیشتر در این انتخابات شرکت کرده  و  طبق موازین مقام معظم رهبری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

فرماندار آوج در ادامه افزود: در شهر های آوج و آبگرم به ترتیب  ۲۱ و ۲۸ نفر ثبت نام کرده اند که اکثریت آن ها را قشر تحصیل کرده تشکیل می دهد.

سید عبد الله موسوی در پابان با تاکید بر اینکه  هر یک  از کاندیداها  موظف به تبلیغات سالم هستند عنوان کرد: هدفی که دشمنان  در پی آن هستند بر هم زدن  فضای انتخابات است ؛ با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری نباید کاری کنیم که تکمیل کننده جدول و پازل دشمنان باشم زیرا هدف شومی را دنبال می کنند در این زمینه ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور  حداکثری خود مشت محکمی بر دهان بد خواهان نظام اسلامی خواهد زد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی