خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

این مراسم در محل سالن اجتماعات کانون شهید مصطفی خمینی(ره) شهر آوج برگزار گردید که در آن فرماندار ، امام جمعه و جمعی از کارمندان و معلمین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آوج حضور داشتند.

این مراسم  که به منظور تجلیل از مقام شامخ معلمان  همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری برگزارشده بود از ۱۱ معلم نمونه شهرستان که  ۳ نفر آن را بانوان تشکیل می دادند با اهداء لوح و هدایایی  از آن ها تجلیل بعمل آمد.

معلمان تجلیل شده از مدارس شهری و روستایی شهرستان آوج  در قالب  دو بخش مرکزی و آبگرم  بودند که  نام آن ها  از میان دبیران، مربیان پرورشی ،معلم یاران،  معاونان و مدیران مدارس  ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان به عنوان نمونه انتخاب شده بود.

لازم به ذکر است در سال های گذشته همه معلمان تجیل می شدند و به قید قرعه نیز به چند نفر  سفر زیارتی کربلای معلی نصیب می شد اما در سال جاری فقط معلمان نمونه انتخاب شده  و از آن ها تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه و سید عبدالله موسوی فرماندار آوج به ایراد سخنرانی پرداختند و همچنین گروه سرود کانون شهید مصطفی خمینی(ره) به اجرای برنامه پرداخت.

 


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی