گزارش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: آوج جزو مناطق کمتر توسعه یافته است و همت مدیران کل به خصوص استاندار سابق قزوین که نگاه ویژه‌ای به شهرستان داشت، در ارتقای آن نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی افزود: استاندار سابق در زمینه ارتقا و تخصیص بودجه‌های مورد نیاز به این شهرستان کمک ویژه‌ای به آوج کرد و با وجود اینکه دولت وضع مناسبی از نظر اعتبارات ندارد؛ در مدت عمر یک سال و نیمه شهرستان آوج حدود 74 میلیارد تومان اعتبار وارد آن شده است.

فرماندار آوج با بیان اینکه نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خدمت‌رسانی به مردم آن فروگذار نکرده‌اند، ادامه داد: 20 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به طرح گازرسانی است که در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود و اعتبار آن از طریق تسهیلات بانکی که نماینده آوج در مجلس شورای اسلامی پیگیری و برای شرکت گاز استان جذب کرده است، تأمین می‌شود.

موسوی بیان کرد: در زمینه راه‌های روستایی انعقاد قرارداد و تعیین پیمانکار برای احداث 65 کیلومتر راه صورت گرفته است و در صورت مساعد بودن وضع هوا اجرای آن با اعتبار 15 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان آوج قطب کشاورزی است و 50 درصد گندم استان را تأمین می‌کند، اذعان کرد: به همین دلیل علاوه بر برنامه‌ریزی برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرستان، 130 استخر دومنظوره برای کارهای کشاورزی و پرورش آبزیان احداث شده است.

وی یادآور شد: از این تعداد هفت مورد در یک سال اخیر به بهره‌برداری رسیده و در مجموع به واسطه آنها حدود 18 میلیون مترمکعب آب در شهرستان ذخیره می‌شود که در صورت همت مدیران کل و استاندار تحول شگرفی در شهرستان به وقوع می‌پیوندد.

موسوی با اشاره به گذشت حدود 18 ماه از شهرستان شدن آوج تصریح کرد: همه ادارات غیر از اوقاف و امور خیریه در شهرستان استقرار یافته‌اند و ارتقای اداره برق به امور برق شهرستان جزو مسائلی بود که با اثرات مثبت خود تا حد زیادی منجر به رشد و ارتقای آوج شد.

فرماندار آوج با بیان اینکه امور برق آوج جزو ادارات درجه اول شرکت برق استان است که حدود شش ماه از ارتقای آن می‌گذرد، خاطرنشان کرد: همچنین همت و یاری شرکت برق در خدمات‌رسانی به مردم شهرستان این شهرستان را در مسیر شکوفایی یاری کرد.

وی عنوان کرد: آبفای روستایی آوج نیز ارتقا یافته و آبفای شهری به دلیل مطرح بودن بحث تجمیع این دو شرکت در سطح کشوری در انتظار تصمیمات ملی است؛ اما در آوج نمایندگی دارد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج , آوج نيوز , آواي آوج , فرماندار آوج , فرمانداري , شهر آوج , آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 6 بهمن 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی