خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مهری قهوه چی  در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  بیان کرد: اعضای کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان شهرستان آوج در جشنواره های رضوی  حضور پرشور و سبزی را از خود به نمایش گذاشتند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 34 اثر از  کانون پرورش فکری،کودکان و نوجوانان شهرستان آوج در جشنواره های رضوی شرکت کرده بود خاطر نشان کرد: مسابقات 16 کانه رضوی  در قالب نمایشنامه خوانی ، شعر ، خاطرات زیارت ، داستان کوتاه ، نمادها و نشانه های رضوی و یک تصویر از یک حدیث رضوی برگزار گردید.

قهوه چی  افزود: در بخش نمایشنامه خوانی  اعضای دختر و پسر  کانون آوج  به ترتیب با نمایش های  رویای حقیقی و در راه مانده در این مسابقات شرکت کرده اند.

مسئول کانون پرورش فکری،کودکان و نوجوانان شهرستان آوج پیرامون شعر رضوی گفت: ضامن آهو، اعجاز یک احساس و  ای ضامن آهو سه اثر فرستاده شده به جشنواره رضوی بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه  در زمینه خاطرات زیارت و داستان کوتاه  هفت و شش اثر  حضور داشت  عنوان کرد: 10 اثر در بخش یک تصویر از یک حدیث رضوی و شش اثر در بخش نمادها و نشانه های رضوی شرکت کرده اند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-آواي آوج-شهرستان آوج-آوج -فرمانداري آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 23 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی