کارگاه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

به گزارش پایگاه خبری آوای آوج ، کارگاه آموزشی پیشگیری از جرایم  با مشارکت فرمانداری و فرماندهی انتظامی شهرستان آوج  در محل  سالن اجتماعات کانون شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی  دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا حضور داشتند و با نحوه پیشگیری از جرایم آشنا شدند.

دادستان دادگاه انقلاب شهرستان آوج در این کارگاه اموزشی بیان کرد:اگر از پیکره نظام  امنیت را برداریم  دیگر چیزی را مشاهده  نخواهیم کرد  این امنیت را که امروزه با آن روبرو هستیم  صرفه نظر از همکاری نهادها و ادارات مسئول  با دخالت مردم همراه بوجود آمده است.

حجت الاسلام مصطفی امیدوار  با بیان اینکه مردم نقش بسزایی در ایجاد امنیت و آرامش داشته اند افزود: کشور ما هر چه قدر مسلح هم باشد  باز هم افرادی هستند که قصد اخلال و هنجار شکنی دارند.

وی به نحوه  همکاری شوراها و دهیاران اشاره کرد و اظهار داشت:  بسیاری از مسائل را می توان  در روستاها حل کرد  و نیازی به دخالت قوه قضائیه ندارد.

امیدوار  اختلافات زن و شوهر در زمینه ارث و میراث  و همچنین ورود سارقین به سطح روستاها را از عوامل ایجاد نابسامانی ها دانست و گفت:افرادی به عنوان نصاب ماهواره  وارد منطقه می شوند اینگونه افراد باید شناسایی شوند  تا قبل از اینکه جرمی رخ دهد به قوه قضائیه معرفی گردند تا از بروز جرائم و مشکلات جلوگیری شود.

دادستان دادگاه انقلاب شهرستان آوج با اعلام اینکه  در حال حاضر 10 میلیون انواع پرونده در دادگاه های کشور موجود است  عنوان کرد: بسیاری از سرقت ها نیازی نداشته است که به  قوه قضائیه معرفی شوند به عنوان نمونه شخصی تلفن همراه خود را گم کرده است اعلام سرقت می کند با این کار خود هم امار سرقت را بالا برده و هم وقت افراد را نیز می گیرد.

در پایان کارگاه آموزشی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان آوج از کیوان مافی فرمانده کلانتری دهستان حصار ولی عصر(عج)  با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز , آوای آوج , شهرستان آج , آوج , کارگاه آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 16 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی