دامپزشکی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

با حکم مدیرکل شبکه دامپزشکی استان قزوین سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آوج منصوب شد.

آوای اوج به نقل از خبرگزاری فارس، به مناسبت هفته دامپزشکی طی حکمی از سوی مدیرکل شبکه دامپزشکی قزوین امین یوسفی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آوج منصوب شد.

بهمن نقیبی مدیرکل شبکه دامپزشکی قزوین امروز با حضور در شهرستان آوج ضمن آرزوی توفیق برای کارکنان اداره دامپزشکی  این شهرستان، خواستار خدمت‌رسانی بیش از پیش به روستاهای دور‌افتاده این منطقه شد.

در راستای اجرای برنامه‌های اداره کل قزوین به مناسبت گرامیداشت 14 مهرماه روز دامپزشکی در طول هفته، اداره دامپزشکی آوج نیز فعالیت خود را به صورت یک اداره مستقل زیر نظر اداره کل دامپزشکی قزوین آغاز کرد.

با اعلام استقلال شبکه دامپزشکی شهرستان آوج از بویین زهرا در حال حاضر تمام شش شهرستان استان قزوین از خدمات شبکه دامپزشکی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرکل دامپزشکی قزوین کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی، کنترل فرآورده‌های خام دامی از زمان کشتار دام تا عرضه، تعامل با بخش خصوصی و مبارزه با انگل‌های دامی از جمله مهم‌ترین خدمات سازمان دامپزشکی و به تبع آن اداره کل قزوین به شمار می‌رود که از این پس به مردم شهرستان آوج نیز ارائه می‌شود.

شهرستان تازه‌تأسیس آوج از سال گذشته از شهرستان بویین زهرا جدا شد و ادارات کل قزوین نیز به تدریج شعبه‌های شهرستانی خود را در آن دایر کردند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز , آوای آوج , دامپزشکی , آوج , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 20 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی