خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

هفته گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان آوج احمد عجم استاندار قزوین، ابوالحسن صادقی جهانی مدیر کل  صدا و سیمای مرکز استاندار قزوین ، حسین عابدیان مدیر کل گسترش گیرنده های دیجیتال کشور ، ابوالفضل طاهرخانی معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین  و مسئولین شهرستان آوج حضور داشتند.

در این جلسه که  با هدف افتتاح نخستین ایستگاه تلویزیونی «دیجیتال» برگزار شده بود ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین در راستای این افتتاح  بر روند حل مشکلات شهرستان آوج  تاکید شد.

حسین آقامرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  و کیومرث رحمانی  رئیس اداره برق شهرستان آوج دو نفر از مسئولینی بودند که  با اهداء لوح و هدیه ای از سوی فرماندار آوج مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است پیش از این شهرستان آوج از وجود هفت شبکه ملی بهره مند بود که با این افتتاح مقدار آن به 20 شبکه تلویزیونی و 20 خط رادیویی افزایش پیدا کرد.

لازم به ذکر است گستره و پهنای دیجیتالی این  گیرنده  که در  روستای گرمک از توابع شهرستان رزن نصب گردیده است  بخشی از استان همدان را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد.

به علت کوهستانی بودن شهرستان آوج  کلیه روستاهای این شهرستان نمی توانند از نعمت شبکه دیجیتال بهره مند شوند   به گفته استاندار استان قزوین  در آینده با نصب امکانات و تجهیزات لازم  این روستاها نیز از وجود  شبکه دیجیتال بهره مند خواهند شد.

به گفته حسین عابدیان مدیر کل گسترش گیرنده های دیجیتال کشور به خبر نگار ما اعتبار این پروژه در بخش داخلی شهرستان 5میلیلارد ریال و در سطح ملی نیز 200 میلیارد ریال بوده است.

افتتاح این شبکه دیجیتان توسط احمد عجم استاندار قزوین صورت گرفت.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز-شهرستان آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 12 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی